Fännibänni

Jag har insett att min senaste kyss... Va inne på en toa. (haha)
Jag lyssnar på..
Jag pratar.. Om jätte intressanta saker :D
Jag älskar / Tycker om.. Min familj, Vänner, katter och min hund ♥
Min(a) bästavän(ner) är... Jossi & taiki :)
Min första riktiga kyss.. Har aldrig hänt än.
Jag avskyr när folk.. Tror att dom är störst, bäst & vackrast.
Jag är hemligt förälskad i... min katt! Damt damt daaaam...
Sist jag grät va.. På min sleepover i lördags. Alla satt och pratade om saker som fick en att börja gråta.
Kärlek är... Underbart när det går bra & bajs när det går dåligt.
Någonstans, tänker någon.. All day... all night... WHATAFUCK!
Jag kommer alltid vara... DEN ROLIGASTE TJEJEN I VÄRLDEN! :D
Min mobiltelefon är... bäst! förutom sprickan i hela skärmen hehe.
När jag vaknar på morgonen... Frukost!
Just nu tänker jag på... Om jag ska ut o sola eller fortsätta med detta.
Homosexuella är.. Helt okej :)
Ikväll ska jag... Sovaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ♥
Imorgon ska jag... kanske till stan med Matilda :D
Jag vill verkligen ha... en kille !


Kommentarer
Postat av: matilda

fin blogg!



hur är det? :)

2011-07-01 @ 17:00:03
URL: http://hejbus.blogg.se/
Postat av: mysan

Tycker du om dessies låt? :)

kram

2011-07-01 @ 22:21:52
URL: http://myedenvad.blogg.se/
Postat av: mysan

Tycker du om dessies låt? :)

kram

2011-07-01 @ 22:21:56
URL: http://myedenvad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0